Gebeurt hier nog wat ?
-
Hoi Shizen,
De reden waarom het wordt ''afgeraden'' is enkel omdat je een grote kans loopt dat het binnen korte termijn weer wordt verwijderd. Als de copyrightholder het namelijk al eens kan vinden kan, lukt het daarna meestal wel nog eens. Maar echt wat vanuit de site verboden is om up te loaden staat in de link stukje hierboven.
Hoop dat ik het niet al te ingewikkeld maak
-
Dat snap ik. Toch zal ik je het bericht even doorsturen als me dat lukt. Â
Edit: Heb daar geen toestemming voor…Â
-
PM gestuurd, je kan me een reply sturen
-
Dank je en heb je er eentje terug gestuurd. Ik snap dat het tegen spammen bedoeld is, maar onhandig is het wel…
-
Klopt dat is onder andere een reden. Maar aangezien de enigen die mij willen spreken NLD'ers kunnen ze ook gewoon een berichtje op het forum plaatsen was mijn redenering. Als ik er dan niet snel genoeg bij ben, dan kunnen ook anderen elkaar helpen.
PM ontvangen
-
En weer beantwoord! Zal je nu verder niet meer lastig vallen via de pm.Â
De meeste mensen die op dit soort sites zitten zijn de Engelse taal behoorlijk machtig. Dus echt heel druk zal het niet zijn mbt problemen die specifiek op jou gericht zullen zijn.
Ik merk wel dat de laatste tijd het seeden maar moeizaam gaat. Hoewel ik aardig wat torrents host, is er maar weinig verkeer. Blijkbaar seed ik de verkeerde bestanden.Â
-
Ik doe ook de engelse pm's hoor, dus het blijkft druk genoeg :crazy2:
Maar ik hou graag wat tijd apart voor het NL gedeelte.Probeer ook vooral de oude torrents bij je te houden, dat tikt aardig aan als je de enige bent die nog seed en iemand wilt hem downloaden. Verder raad ik je aan om nieuwe torrents zsm te grijpen. Hoe eerder je het binnen hebt des te eerder kan je gaan seeden en daadwerkelijk uploaden. Verder kan je het natuurlijk ook altijd proberen met de freeleech.
-
Dan heb je het aanzienlijk drukker. Zo'n vermoeden had ik al wel eigenlijk. Ben jij trouwens de enige NL mod?
Bedankt voor de tips. Zal eens kijken of ik daar wat mee kan. ;D
-
Naast mij is Acme de enige NL mod.
-
Dat lijkt me meer dan genoeg gezien de omvang van het NL gedeelte.
Toe aan het weekeind?
-
Altijd wel toe aan het weekend
Jij?
-
Ja, gisteren uit eten geweest en daarna wezen stappen. Nu net wakker en straks op verjaardagsvisite van een neef van me. Altijd heel gezellig. ;D
-
Zullen we de draad weer verder oppakken? Het begon hier eindelijk lekker op gang te komenÂ
-
Ja, maar als er niemand meer reageert, dan ga ik niet in me eentje spammen.Â
-
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Al probeer ik wel steeds meer personen richting het forum toe te bewegen vanuit de hoofdpagina's.
Jij misschien suggesties om dit voor elkaar te krijgen?
-
Zoiets ontstaat vanzelf wanneer ze zien dat het hier ook heel gezellig kan zijn. Dat je lekker kunt hangen en vanalles kwijt kunt, van serieuze onderwerpen tot complete onzin.
-
Dat is inderdaad waar. Maar ook daarvoor hebben we meer mensen nodig.
Dus iedereen die deze thread leest, graag posten :cheers: -
Of in andere natuurlijk in het Nederlandse gedeelte.Â
-
1e post op het forum. wat is het hier stil ?
-
Welkom op het forum HB1!
Wanneer er maar genoeg mensen actief zijn hier dan wordt het vanzelf drukker en leuker. Ben je al langer hier op de site?