• Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Torrents
    • Login

Gebeurt hier nog wat ?

Scheduled Pinned Locked Moved Nederlands (Dutch)
    80 Posts 22 Posters 614 Views 1 Watching
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
      Reply
      • Reply as topic
      Log in to reply
      This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
      • shizenS Offline
        shizen
        last edited by

Reseeden is als je het bestand op je computer hebt en opnieuw de torrent binnen haalt en deze verwijs je naar het bestand (het programma kijkt of deze hetzelfde is). Het kost je dan geen DL tenzij het bestand niet hetzelfde blijkt te zijn en dan wordt ie overschreven (dus volledig "opnieuw" binnen gehaald).

Ah bedoel je dat! Nee, ik schaam me niet voor mijn geaardheid maar loop er ook niet te koop mee. Het nest waaruit ik kom weten het allemaal, net zoals een aantal goede vrienden. De rest (overige vrienden en indirecte familie) komt er vanzelf achter wanneer ik met een vriendje aan kom zetten. Dikke pech voor degene die er niet mee kunnen leven. Waar ik me wel boos om kan maken is wanneer het woord homo beledigend bedoelt wordt. Eén keer zei ik tegen zo'n gast "Vieze hetero" nadat hij een ander uit had gescholden. Hij keek mij aan en je zag hem nadenken. Die blik was onbetaalbaar.

Better, faster, stronger…

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C Offline
          commoshun
          last edited by

Dus dat is reseeden, bedankt voor de info.

Het klinkt alsof je nog niet helemaal uit de kast bent, alleen binnen de meest vertrouwde kring. Het is ook wel vervelend dat uit de kast komen niet een op zichzelf staand moment is. Iedere keer als je nieuwe mensen leert kennen kom je voor het dilemma te staan. Je hoeft je natuurlijk niet voor te stellen als: 'hallo ik ben en dirk en ik ben homo', maar wanneer het onderwerp aan bod komt, merk ik altijd een aarzeling of ik het wel of niet zal vertellen. Het moeilijkste vond ik toen ik tijdens mijn studententijd in een coffeeshop ben gaan werken, hartje Rotterdam. Er komt een hoop publiek waarvan je niet verwacht dat zij openstaan voor dit soort thema's, maar het aloude gehaattte gevoel weer in de kast te zitten dwong me het te vertellen over te zijn. Het bleek een van de meest tolerante plekken te zijn waar ik ooit gewerkt heb 😉

• shizenS Offline
            shizen
            last edited by

Geen probleem, wist ik tot voorkort zelf ook niet.  ;D

Ik loop er alleen niet te koop mee. Zoals je zegt; Hetero's zeggen ook niet "Ik ben Klaas en ben hetero". Daar komen ze vanzelf wel achter en verder vind ik het geweldig als ze op een later tijdstip erachter komen dat ik homo ben. Denken ze je even goed te kennen. Hihi!

De meeste mensen doen stoer naar elkaar (macho gedrag) en "moeten" het van de samenleving afkeuren, terwijl de meesten het juist leuk vinden of het totaal niet interesseert van wat je voorkeur is. De angst zit m er nog steeds in dat hetero mannen denken dat je in hun broek wilt graaien. Heb zelf wel eens gezegd; "Jij zit toch ook niet in elke vrouw haar broek of aan haar borsten of wel?" Dan moeten ze lachen en krijg je een "je hebt gelijk" terug. Gelijk een hele ontspannen sfeer.  😄

• angelxx5A Offline
              angelxx5 Global Moderator
              last edited by

Je mag alles uploaden wat niet op de banned list staat –> https://www.gaytorrent.ru/notallowed.php

Verder, voor iedereen die vanaf 1 november 2013 hun eerste torrent hebben geüpload is er de First Time Uploader Program. Hierdoor kan je 600 extra bonuspunten krijgen, kijk even in de stickies.

Ik ben op dit moment stukje bij beetje de upload guide aan het vertalen, mochten jullie behoefte hebben aan een andere handleiding in het Nederlands laat het dan even weten. Je mag natuurlijk ook zelf eentje posten.

• shizenS Offline
                shizen
                last edited by

Sorry dat ik je in de reden moet vallen Angelxx5, maar ik heb een paar weken geleden via de helpdesk gevraagd over hoe en wat mbt DMCA. Materiaal wat op die manier verwijderd is wordt afgeraden opnieuw online te zetten. Als het goed is wordt dit in aangepast in de instructies. PM me als je het bericht zelf wilt lezen, dan stuur ik je het toe.

• angelxx5A Offline
                  last edited by

Hoi Shizen,

De reden waarom het wordt ''afgeraden'' is enkel omdat je een grote kans loopt dat het binnen korte termijn weer wordt verwijderd. Als de copyrightholder het namelijk al eens kan vinden kan, lukt het daarna meestal wel nog eens. Maar echt wat vanuit de site verboden is om up te loaden staat in de link stukje hierboven.

Hoop dat ik het niet al te ingewikkeld maak 😉

• shizenS Offline
                    shizen
                    last edited by

Dat snap ik. Toch zal ik je het bericht even doorsturen als me dat lukt.  🙂

Edit: Heb daar geen toestemming voor…  😞

• angelxx5A Offline
                      last edited by

PM gestuurd, je kan me een reply sturen 😉

• shizenS Offline
                        shizen
                        last edited by

Dank je en heb je er eentje terug gestuurd. Ik snap dat het tegen spammen bedoeld is, maar onhandig is het wel…

• angelxx5A Offline
                          last edited by

Klopt dat is onder andere een reden. Maar aangezien de enigen die mij willen spreken NLD'ers kunnen ze ook gewoon een berichtje op het forum plaatsen was mijn redenering. Als ik er dan niet snel genoeg bij ben, dan kunnen ook anderen elkaar helpen.

PM ontvangen 😉

• shizenS Offline
                            shizen
                            last edited by

En weer beantwoord! Zal je nu verder niet meer lastig vallen via de pm.  🙂

De meeste mensen die op dit soort sites zitten zijn de Engelse taal behoorlijk machtig. Dus echt heel druk zal het niet zijn mbt problemen die specifiek op jou gericht zullen zijn.

Ik merk wel dat de laatste tijd het seeden maar moeizaam gaat. Hoewel ik aardig wat torrents host, is er maar weinig verkeer. Blijkbaar seed ik de verkeerde bestanden.  😛

• angelxx5A Offline
                              last edited by

Ik doe ook de engelse pm's hoor, dus het blijkft druk genoeg  :crazy2:
                              Maar ik hou graag wat tijd apart voor het NL gedeelte.

Probeer ook vooral de oude torrents bij je te houden, dat tikt aardig aan als je de enige bent die nog seed en iemand wilt hem downloaden. Verder raad ik je aan om nieuwe torrents zsm te grijpen. Hoe eerder je het binnen hebt des te eerder kan je gaan seeden en daadwerkelijk uploaden. Verder kan je het natuurlijk ook altijd proberen met de freeleech.

• shizenS Offline
                                shizen
                                last edited by

Dan heb je het aanzienlijk drukker. Zo'n vermoeden had ik al wel eigenlijk. Ben jij trouwens de enige NL mod?

Bedankt voor de tips. Zal eens kijken of ik daar wat mee kan.  ;D

• angelxx5A Offline
                                  last edited by

Naast mij is Acme de enige NL mod.

• shizenS Offline
                                    shizen
                                    last edited by

Dat lijkt me meer dan genoeg gezien de omvang van het NL gedeelte.

Toe aan het weekeind?

• angelxx5A Offline
                                      last edited by

Altijd wel toe aan het weekend 😉

Jij?

• shizenS Offline
                                        shizen
                                        last edited by

Ja, gisteren uit eten geweest en daarna wezen stappen. Nu net wakker en straks op verjaardagsvisite van een neef van me. Altijd heel gezellig.  ;D

• angelxx5A Offline
                                          last edited by

Zullen we de draad weer verder oppakken? Het begon hier eindelijk lekker op gang te komen  😄

• shizenS Offline
                                            shizen
                                            last edited by

Ja, maar als er niemand meer reageert, dan ga ik niet in me eentje spammen.  😞

• angelxx5A Offline
                                              last edited by

Dat kan ik me ook wel voorstellen. Al probeer ik wel steeds meer personen richting het forum toe te bewegen vanuit de hoofdpagina's.

Jij misschien suggesties om dit voor elkaar te krijgen?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Register Login
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 3 / 4
                                              • First post
                                                Last post