Ratio
-
mijn ratio is stop gezet wat moet ik doen ? om opnieuw te kunnen uploden /
-
De reden waarom je niet meer kan downloaden (zg "download disabled") is dat je te weinig hebt geupload (oftewel "geseed"). Het principe van deze website, zoals geld voor de meeste torrentsites, is dat je kan downloaden maar ook moet uploaden. Nemen en geven zogezegd. In jouw geval is dat laatste is te weinig gebeurd. Hoewel je 43.66 GB moet uploaden om weer te kunnen downloaden zijn daar wel een paar oplossingen voor:
- De reeds gedownloade films zolang mogelijk laten seeden.
- Zelf films (of foto's) die nog niet eerder zijn gepost uploaden.
- Een donatie aan de site doen.
Mocht je nog meer vragen hebben laat me dat dan weten.
Vriendelijke groeten,
Acme
GayTorrent.ru Staf -
Hey !!
Ik heb dit ook, maar heb echt veel staan, alleen lijkt het alsof niemand ze wilt.
Staan ze niet openbaar op m'n profiel ofzo?
-
De torrents kunt downloaden, zaad of oorspronkelijk uploaden zijn niet zichtbaar voor andere leden als een beveiligingsfunctie.
-
Het actief seeden, dus dat er daadwerkelijk data wordt geupload is inderdaad afhankelijk van een download. Iemand moet het bestand willen die jij aanbiedt. Wel krijg je seed bonus punten voor het beschikbaar houden, of je nu data upload of niet.
De makkelijkste manier om aan je ratio te werken zijn via freeleech torrents, torrents op tijd downloaden en nieuwe content uploaden