Voorstellen
-
Hallo iedereen,
Vanaf vandaag ben ik naast Acme ook verantwoordelijk voor onze Nederlandstalige deel.
Mocht je vragen hebben of kom je ergens niet uit, stel ze en we komen er zo snel mogelijk op terug.
-
Heb ik dit topic helemaal over het hoofd gezien! Zal ik je de eerste vraag hier eens spammen? >:D
Mijn vraag:
Zit er verschil in de reputatiepunten die je links bij elk bericht ziet staan en de reputatie die in je profiel terug valt te lezen? -
…
Mijn vraag:
Zit er verschil in de reputatiepunten die je links bij elk bericht ziet staan en de reputatie die in je profiel terug valt te lezen?Niet echt. Het zijn twee verschillende manieren om hetzelfde te geven.
Links van elk bericht is een bar voor de reputatie en gezien de reputatie Macht.
De Reputatie Power is het getal van de reputatie die je in je profiel gedeeld door 50. Het geeft de impact stemming van een gebruiker (op het hart-symbool) heeft aan de reputatie van andere leden.
(Sorry, vertaald met behulp van Google)
-
Bedankt voor de reactie Popper. Er is voor een hoop (semi)nieuwelingen niet duidelijk over hoe alles in z'n werk gaat. Uiteraard hoeven gebruikers niet alles te weten, maar dit soort dingen mis ik in de FAQ.