Waarom word ik gewaarschuwd?
-
Sinds vanmiddag ben ik opeens gewaarschuwd….. :cry2: terwijl mijn ratio meer dan voldoende is toch? :cheers: Of is er iets anders wat ik over het hoofd gezien heb? :afr2:
-
Hallo,
Sorry voor de wat late reactie maar ik ben pas sinds gisteren moderator. En spreek Nederlands dus ben meteen gebombardeerd tot mod van dit NL forum :).
Volgens het log heb je twee accounts / inlognamen. Zowel "krommiesjan" als "teknimage" en dat mag niet. Vandaar de waarschuwing.
Hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Groeten,
bbw1 / moderator
-
Tijdens mijn vakantie heb ik 2 waarschuwingen gekregen, beetje vreemd want ik was niet eens ingelogd.
Hoe kan ik voorkomen dat ik (zonder dat ik het weet) een multiple account schijn te hebben?? -
Omdat ons systeem gedetecteerd dat je account en een ander met dezelfde toegang.
Gebruikt u een externe gedeelde bureaublad of virual machine, door toeval?
(Sorry, Google translation …)
-
Hallo, nee ik gebruik geen gedeeld bureaublad of iets dergelijks.
Dit is de tweede keer dat ik ermee geconfronteerd word en ik wil er vanaf.Wat kan ik doen om dit te voorkomen, want wat heb ik aan meerdere accounts op hetzelfde IP-adres? ik ben de enige gebruiker op dit IP-adres.
-
Zou je mijn account krommiesjan willen unblocken en mij willen vertellen hoe ik kan voorkomen dat ik wederom gewaarschuwd ga worden voor iets wat ik niet doe?!
Alvast bedankt.
-
…
Wat kan ik doen om dit te voorkomen, want wat heb ik aan meerdere accounts op hetzelfde IP-adres? ik ben de enige gebruiker op dit IP-adres.Je werd gewaarschuwd, niet vanwege het IP, maar omdat het dezelfde computer werd gebruikt om toegang te krijgen tot meer dan een account.
Daarom mijn vraag over het gebruik van een verre machine, die kunnen worden gedeeld met andere gebruikers … bijvoorbeeld een soort seedbox die kreeg ook een desktop envirement.
Wij (u en wij) moeten begrijpen hoe dit gebeurt, anders is het niet zinvol om opnieuw inschakelen van de rekeningen, alleen maar om ze opnieuw blokkeerde de volgende dag.
-
Mijn computer KAN NIET gebruikt zijn de afgelopen 11 dagen. Vanaf 19/9 t/m 29/9 ben ik op vakantie geweest en is mijn computer niet online geweest.
Ik begrijp er echt helemaal niets van.
Ik kan de andere accounts ook niet verwijderen want ik weet (uiteraard) hun wachtwoorden niet.
Kan het aan het gebruik van Azureus liggen? Welk programma raden jullie aan?
-
Dit gaat niet over zaaien of downloaden van bestanden torrent met een torrent client programma, maar op het web site.Using Azureus bezoeken of een andere zal niets veranderen.
Hebt u geen toegang tot GayTorrent.ru tijdens uw vakantie op een andere manier?
-
Nee ik heb gedurende mijn vakantie (19/9 t/m 29/9) geen toegang gehad tot GAytorrent.ru
-
Ik zou het erg op prijs stellen wanneer er een sluitende oplossing komt voor dit probleem! Ik kan op dit moment niet downloaden. Ik heb reed een paar maal gevraagd wat ik moet doen, maar een duidelijk antwoord met een oplossing blijft uit!
I would rather appreciate if there is an sollution for my warning problem. I can't download (or upload) anything. I've already asked a few times for a clearly sollusion but never get a good answer.
In my oppinion it is a technical problem cause by the site, and I am the victim of it. During the warnings I was on a holiday and not logged in on the site.Please give me a sollution.
Thx