Ratio
-
heeft iemand voor mijn een tip om me ratio snel om hoog te krijgen
krijg de melding dat ik nu nog maar 11 dagen heb om me ratio aan te vullen
en graag ook hoe ik dat moet
alvast dankjewel ;D -
Zaad downloads te uploaden credit (nieuwere torrents = meer verkeer) verdienen
1. Zaad downloads tot 0,5 zaad bonuspunten per uur (ruil voor upload krediet) verdienen
2. Reseed oudere torrent bezoeken met slechts een / nul seeders te verdienen uploaden krediet. Dit betekent opnieuw downloaden. Torrent file en wijzen naar bestanden op de harde schijf.
3. Upload nieuwe torrents te verdienen uploaden krediet wanneer anderen downloaden. Dit is mogelijk zelfs met downloaden rechten opgeschort
4. Upload nieuwe torrents om zaad bonuspunten begaafd van andere leden ontvangen dank u
5. Download en zaad freeleech torrents. Dit kost geen download bedrag en geeft u krediet uploaden op deze zware verkeer torrents
6. Stem categorie op voltooide downloads op 2 zaad bonuspunten per stem verdienen
7. Zoeken naar dubbele torrents en verdien 50 zaad bonuspunten per bevestigde verslag.
8. Foto's dienen voor torrents met <10 totaal foto's tot 1 punt per goedgekeurde foto verdienen
9. Plaats uw persoonlijke affiliate lidmaatschap link naar andere gebieden van het internet of naar vrienden. Je verdient 250 seed bonuspunten per nieuwe gebruiker.
10. Maak donatie voor uploaden krediet (helpt ons server kosten) -
Dat zijn goeie tips!
Maar wat ik nergens op deze site kan vinden: hoe lang blijft je ratio 'bewaard'?Als ik de eerste 2 weken braaf veel upload, blijft dat dan voor eeuwig een goede ratio?
Of: als ik daarna alleen nog maar download, wordt mijn ratio dan slechter? -
Je ratio is de verhouding tussen je download en je upload. Als je bijv. in het begin upload (ratio omhoog), maar daarna ontzettend veel gaat downloaden, gaat je ratio weer omlaag. Je ratio blijft daarom altijd in beweging, aan de hand van hoeveel je upload of download.
-
Mijn ratio is op dit moment 7.11 maar dit gaat lager worden als ik niets zou uploaden. Ik zou wel wat willen uploaden, maar veel staat al in de lijst met torrents. Wat is dan het handigste om te doen?
Zelf filmpjes maken en uploaden?
Moet je lef voor hebben, heb ik nietIk kan natuurlijk zelf zoeken op internet en filmpjes van blogs plukken, deze filmpjes dan omzetten in een .torrent en uploaden naar hier? Aangezien de description bij uploads best uitgebreid moet zijn is krijgen de makers wel credit, op deze manier, dacht ik. Zonder toestemming vragen vind ik eigenlijk niet aardig.
Verder heb ik een een bestand gedownload, de torrentclient heb ik verwijderd omdat ik deze niet handig was en utorrent geïnstalleerd, de lijst met torrents is dus leeg, dus ik seed waarschijnlijk dat ene bestand niet meer, oeps. Wat kan ik doen?Reseeden gevonden, ik moest de site nog beter verkennen. -
Je kunt ook de freeleech downloaden, maar doe dan degenen die het langst houdbaar zijn. Je download kost niets maar je upload word wel meegerekend