Verdien SeedBonus Punten door forumparticipatie!
-
Vanaf 9 april 2014 is het mogelijk om seedbonus punten te verdienen door actief te zijn in het forum:
• 5 punten voor iedere nieuw geopende topic
• 1 punt voor een replyPak je toetsenbord en deel je mening, nieuws, vragen en kennis in het forum.
-
Ah vandaar dat de seedbonuspunten ineens een sprong maakte! Hopelijk motiveert het mensen wat actiever te worden, want het is hier een dode boel.
-
Dat is inderdaad ook de insteek geweest. Meer interactie op het forum door deze op een directe wijze te koppelen aan het torrent gedeelte van de website. Hoe meer je bijdraagt aan het forum, des te meer je kan downloaden
-
Zoals je ziet heb ik daar niet zoveel last van.
Ik heb de keerzijde ook gemerkt hier op het forum. Mensen die geheel vage en korte topics aan zitten te maken. Veelal met dezelfde naam in verschillende onderdelen van het forum. Jullie krijgen het nog druk met waarschuwingen en het verwijderen van dubbele topics.
-
Ik zal het eens proberen om actiever op het forum te zijn. Momenteel download ik teveel ( bestand van tig gb) maar dat gaat goedkomen!
-
Zou wel leuk zijn. Zorgt er ook voor dat ik hier weer actiever word!
-
Betekent dit niet dat er velen zijn die gaan spammen om hun ratio op te krikken?
-
Daar blijven wij als moderators op letten. Als iemand misbruik maakt, zullen wij uiteraard ingrijpen.
-
Ah oke, ik heb trouwens nog niet gemerkt dat ik punten kreeg voor het vorige bericht.
-
Als je naar je profiel toe gaat zie je op aparte regels staan hoeveel punten je via het forum hebt verdiend. https://www.gaytorrent.ru/my.php
-
zie het nu pas ;D , misschien ook maar reden om iets actiever te worden aangezien nieuwe torrent uploaden me niet echt lukt :cry2:
-
Open gerust een nieuwe topic, dan kunnen we jou helpen om goed te uploaden, of schrijf anders naar de Helpdesk.
-
Hallo,
Oh, ik vind het zo jammer dat het zo stil is hier! Ik heb 2 topics geopend, helaas niemand die reageert.